Praca banku w dniu 21 października 2022

Dodano 2022-10-06 14:57:21

 

W związku z zaplanowanymi
pracami technicznymi  
w dniu 21.10.2022 r. (piątek)
informujemy, że
Bank Spółdzielczy w Mielcu
oraz jego Oddziały
będą czynne do godz. 12.00

 

Szanowni Państwo,

 

W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Mielcu wprowadza nowy system informatyczny.

W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej. Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu i pieniędzy. To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.

 

W związku z powyższym pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach 21.10.2022r. - 24.10.2022r., co oznacza, że wykonywanie operacji w obecnym systemie bankowości internetowej będzie możliwe do dnia 21.10.2022r. do godz. 12.00. 

 

 

Przelewy złożone z przyszłą datą (tj. z datą realizacji po dniu 21.10.2022 r.) nie zostaną przeniesione do nowego Systemu Bankowości Internetowej (nie dotyczy to zleceń stałych).

 

System Bankowości Internetowej w nowej odsłonie będzie dostępny pod adresem https://ib.bswmielcu.pl od godz. 8.00 w dniu 24.10.2022r. (poniedziałek),  od tego momentu będzie również dostępna Aplikacja Mobilna widoczna pod nazwą „BS W MIELCU”, zarówno na telefony komórkowe z systemem Android jak i iOS.

 

Aktualne informacje będą w tym zakresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bswmielcu.pl.
Zachęcamy do śledzenia aktualności.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

 

 

                                                                                  Z wyrazami szacunku,

                                                                                  Zarząd Banku Spółdzielczego w Mielcu

 

 

Przypominamy też o stosowaniu się do zasad bezpieczeństwa. Logowanie powinno nastąpić dopiero po sprawdzeniu informacji o certyfikacie serwisu bankowości internetowej.

Urządzenie dostępowe i oprogramowanie:

-     Nie wolno korzystać z komputerów ogólnie dostępnych (np. w kawiarenkach internetowych).

-     Nie wolno korzystać z niezaufanych sieci komputerowych.

-     Zawsze używać aktualnego oprogramowania ochrony antywirusowej wraz z zaporą oraz aktualizować na bieżąco system operacyjny. Instalowanie i aktualizacja oprogramowania powinna odbywać się zawsze tylko ze sklepów z aplikacjami i z oficjalnych stron producentów. Prosimy nie pobierać oprogramowania z linków i innych nieznanych źródeł

Logowanie:

-     Zachowanie poufności danych do logowania. Identyfikator i hasło logowania przeznaczone są tylko dla jednej osoby. Nie wolno udostępniać identyfikatora i hasła logowania innym osobom. Przekazanie tych danych osobom trzecim naraża na ryzyko utraty pieniędzy zgromadzonych na rachunku.

-     Nie należy trzymać hasła logowania wraz z obiektem służącym do autoryzacji (np.: token, karta kryptograficzna) w jednym miejscu.

-     Kartę kryptograficzną po dokonaniu autoryzacji operacji należy usunąć z komputera.

-     Nie wolno zezwalać przeglądarce na zapisywanie identyfikatora i hasła.

-     Należy pamiętać o regularnej zmianie hasła, używając kombinacji dużych i małych liter, cyfr oraz znaku specjalnego.

-     Nie wolno logować się za pomocą adresu lub linku przesłanego w wiadomości e- mail – adres strony logowania należy wprowadzać samodzielnie lub korzystając z odpowiedniego linku wyłącznie na stronie banku.

-     Nie wolno podawać na stronie logowania innych danych niż identyfikator i hasło do logowania (logowanie nigdy nie wymaga podawania hasła jednorazowego, PIN-u karty, numeru telefonu, numeru PESEL, daty urodzenia itp.).

-     Nie wolno po zalogowaniu do systemu transakcyjnego odchodzić od komputera, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę.

-     Przed zalogowaniem należy sprawdzić, czy połączenie z bankiem jest szyfrowane – powinna się pojawić kłódka na pasku przeglądarki.

-     Należy sprawdzić prawidłowość certyfikatu.

 

Autoryzacja operacji:

-     W trakcie autoryzacji operacji należy koniecznie:

₋          dokładnie zapoznać się z treścią przesłanej wiadomości SMS i upewnić się, czy treść wiadomości dotyczy właściwej operacji;

₋          dokładnie sprawdzić, czy w wiadomości SMS cyfry numeru rachunku, na który jest wysyłany przelew, zgadzają się z tymi, które widoczne są na ekranie komputera.

 

Wiadomości e-mail i MMS:

-     Bank nigdy nie wysyła do klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych.

-     Bank nigdy nie wysyła wiadomości z prośbą o aktualizację danych.

-     Bank nigdy nie podaje w przesyłanych wiadomościach linków do stron transakcyjnych.

-     Wiadomości e-mail oraz MMS nieznanego pochodzenia mogą zawierać załączniki ze złośliwym oprogramowaniem, dlatego nie wolno ich otwierać i klikać na linki zawarte w takich wiadomościach. Linki mogą prowadzić do fałszywej strony, która ma wyłudzić dane do logowania.

 

Dziwne zachowanie na stronie powinno zawsze budzić u klienta czujność. Na przykład: długie oczekiwanie na zalogowanie, pojawiające się niestandardowo wyglądające pola, pojawiają się dodatkowe pola formularza do wprowadzenia dodatkowych danych, prośba o podanie hasła przy operacjach tego niewymagających

 

Aktualności

Praca Banku w dniu 18 kwietnia

Uprzejmie informujemy, że w dniu 18 kwietnia 2025 (Wielki Piątek) Centrala Banku (ul. Lwowska 2, Mielec) i Oddziały Banku (Czermin, Borowa, Tuszów Narodowy, Padew Narodowa) oraz Filia Banku (ul. Skargi, Mielec) będą czynne do godz. 13:00 (obsługa kasowa)..... więcej ›

Mapka dojazdu

więcej ›