Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Mielcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Data publikacji i aktualizacji

  • Data publikacji strony internetowej: 22-05-2016

  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 01-07-2025

 

Status pod względem zgodności

Strona internetowa bswmielcu.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej ze względu na niezgodności lub wyłączenia wymienione poniżej.

 

Treści niedostępne

  • Część dokumentów PDF może nie być dostępna cyfrowo w pełni.

  • Niektóre materiały graficzne (np. plakaty, skany) nie posiadają alternatywnych opisów.

  • Część elementów interfejsu może nie mieć poprawnie zdefiniowanej struktury semantycznej (np. nagłówki, etykiety formularzy).

 

Wyłączenia

  • Treści opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności cyfrowej.

  • Pliki wytworzone przez inne podmioty, przekazane dla Banku bez możliwości modyfikacji, np. skany dokumentów, załączniki.

 

Ułatwienia na stronie

  • Możliwość zmiany kontrastu (tryb wysokiego kontrastu)

  • Zwiększanie i zmniejszanie rozmiaru czcionki

  • Struktura logiczna nagłówków i treści

  • Nawigacja za pomocą klawiatury


Dostępność kanału telefonicznego

Udostępniamy w godzinach pracy naszych placówek usługę bankowości telefonicznej (numery telefonów) pozwalającą uzyskać, na ustalone z nami hasło, informacje o limitach transakcyjnych, informacje o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na rachunkach klienta. Dodatkowo poprzez kanał telefoniczny zapewniamy możliwość uzyskania informacji o naszych usługach i zasadach ich obsługi.

Dostępna również jest Infolinia dotycząca obsługi kart ( zastrzeżenie kart ) czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:

- 801 321 456
- (+48) 86 215 50 00

Możesz także porozmawiać z infolinią za pomocą języka migowego PJM. Aby skorzystać, wejdź na stronę www.bswmielcu.pl, a następnie kliknij Tłumacz Migowy, wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz w Twoim imieniu zadzwoni na infolinię i pomoże załatwić Twoją sprawę. Tłumacz jest dostępny codziennie w godzinach 8-20.


Jak dbamy o dostępność na infolinii?

Staramy się, aby infolinia była dostępna i wygodna dla wszystkich.
Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe.
Konsultanci są przeszkoleni do kontaktów z osobami ze szczególnymi potrzebami .
Dążymy do tego abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania.
Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym.

 

Data sporządzenia deklaracji

Deklarację sporządzono dnia: 13-06-2025
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

 

Kontakt i zgłaszanie problemów

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

  • E-mail: bsmielec@bswmielcu.pl

  • Telefon: 17 586 26 19

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądać zapewnienia dostępności.

 

Wniosek i skarga

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

Adres: ul. Lwowska 2, 39-300 Mielec
E-mail: centrala-bs.mielec@bankbps.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Na niedotrzymanie tych wymagań można złożyć skargę do:

Rzecznika Praw Obywatelskich
ul. Aleja Solidarności 77, 00-090 Warszawa
https://www.rpo.gov.pl

 

Pozostałe informacje

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności tłumacza języka migowego.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Bank Spółdzielczy w Mielcu ma kilka placówek:

1. Centrala Mielec – do budynku brak schodów, dostępny jest podjazd dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku oraz wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

2. Oddział Borowa – do budynku prowadzą schodywejściowe, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku.

3. Oddział Czermin – do budynku prowadzą schody wejściowe, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku.

4. Oddział Tuszów Narodowy – do budynku prowadzą schody wejściowe, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku.

5. Oddział Padew Narodowa – do budynku prowadzą schody wejściowe, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku oraz wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

6. Filia Mielec – dwa wejścia do budynku, jedno ze schodami wejściowymi, drugie z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się parking dla klientów banku.

7. Stały Punkt Kasowy w Gawłuszowicach – do budynku prowadzą schody wejściowe z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, przy budynku znajduje się miejsce parkingowe dla klientów banku.

 

Aplikacje mobilne

Aplikacja w systemie Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bsmielec.naszbank&hl=pl

Aplikacja w systemie Apple iOS:
https://apps.apple.com/pl/app/bs-w-mielcu/id6443899751

Aktualności

Bilans wraz ze sprawozdaniem z badania finansowego na dzień 31.12.2024

Zgodnie z Polityką informacyjną, przedstawiamy sytuację finansową naszego Banku wraz z sprawozdaniem z badania finansowego na dzień 31.12..... więcej ›

Mapka dojazdu

więcej ›