Przejdź do głównej treści

Płatności zbliżeniowe telefonem z aplikacją Planet Mobile

Data publikacji:

Bank Spółdzielczy w Mielcu udostępnił możliwość płatności zbliżeniowej za zakupy przy pomocy telefonu, w taki sam sposób jak kartą płatniczą.

platnosci_zblizeniowe_planet_mobile

Aplikacja pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym. Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji, wystarczy:

- posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego;

- posiadać urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) z technologią NFC;

- dysponować systemem Android w wersji 4.4 lub nowszej;

- posiadać aktywną kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard  - wydawca karty decyduje czy można używać danej karty w Google Pay);

- pobrać aplikacje Planet Mobile w sklepie Google Play;

- dokonać rejestracji w Planet Mobile z wykorzystaniem kodu aktywacyjnego wygenerowanego w portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji;

- dokonać wyboru i dodać karty do płatności mobilnych (po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta);

- zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay;

- w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile zezwolić aplikacji na zmianę ustawień płatności NFC - w menu „Dotknij i zapłać”- na Google Pay.

Aplikacja daje wiele możliwości:

- Uwierzytelnienie w portfelu GPay odbywa się w bezpieczny sposób, niezauważalny dla użytkownika.

 

- Aktywacja karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.


- Aktywowanie zabezpieczenia 3D Secure – rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo płatności dokonywanych w Internecie.

 

- Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś. Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem - Planet Mobile. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.

 

- Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.

 

- Zmiana kodu PIN karty.

 

- Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie – funkcja zwiększająca aspekt bezpieczeństwa dla użytkowników, którzy nie zamierzają w najbliższym okresie korzystać z płatności zbliżeniowych kartą. W dowolnym momencie, za pośrednictwem Planet Mobile istnieje możliwość przywrócenia opcji płatności zbliżeniowych. Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie nie spowoduje zablokowania możliwości korzystania z płatności mobilnych.


- Zarządzanie limitami karty – zarządzaj wartością dziennych limitów transakcyjnych bezgotówkowych, gotówkowych oraz internetowych.


- Prezentacja historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do 3 miesięcy wstecz.


- Wyszukiwanie bankomatów bezprowizyjnych wraz z opcją nawigacji.

 

Instrukcja instalacji i konfiguracji aplikacji Planet Mobile

FAQ - najczęściej zadawane pytania