Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna

BS W MIELCU  to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Mielcu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę oraz realizowanie transakcji w systemie BLIK bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS W MIELCU, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2 dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS. Poznaj zalety aplikacji mobilnej BS W MIELCU i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Korzyści:

  • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
  • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
  • Koszty: brak dodatkowych kosztów poza opłatą za transmisję danych pobieraną przez operatora
  • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

Co zyskujesz?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów internetowych jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz do Urzędu Skarbowego,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
  • obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • realizowanie transakcji w systemie BLIK,
  • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
  • korzystanie z aplikacji mobilnej BS W MIELCU jest bezpłatne.

Jak zacząć korzystać?

1. Wejdź do sklepu i pobierz aplikację Nasz Bank
 

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji

3. Zaloguj się do Internet Bankingu i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

Do pobrania:

Przydatne informacje

Bezpieczeństwo

Komunikacja między aplikacją BS W MIELCU a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

 

Ważne:

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
  • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
  • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
  • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
  • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

Korzyści Klienta

  • mobilność - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcja korzystania z usług banku

Polityka prywatności aplikacji

1. Aplikacja mobilna BS W MIELCU została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Mielcu przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.


2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.


3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,


b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.


4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.


5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.


6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.


7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www pod adresem https://bswmielcu.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji