Aplikacja mobilna
BS W MIELCU to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Mielcu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę oraz realizowanie transakcji w systemie BLIK bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS W MIELCU, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.
Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2 dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS. Poznaj zalety aplikacji mobilnej BS W MIELCU i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Korzyści:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
- Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
- Koszty: brak dodatkowych kosztów poza opłatą za transmisję danych pobieraną przez operatora
- Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Co zyskujesz?
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- wykonywanie przelewów internetowych jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz do Urzędu Skarbowego,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
- obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- realizowanie transakcji w systemie BLIK,
- mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
- korzystanie z aplikacji mobilnej BS W MIELCU jest bezpłatne.
Jak zacząć korzystać?
1. Wejdź do sklepu i pobierz aplikację Nasz Bank
![]()
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji
3. Zaloguj się do Internet Bankingu i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Do pobrania:
Przydatne informacje
Bezpieczeństwo
Komunikacja między aplikacją BS W MIELCU a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
Ważne:
- dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
- zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
- pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
- zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
- bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
- bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji
Korzyści Klienta
- mobilność - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
- wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
- mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
- satysfakcja korzystania z usług banku
Polityka prywatności aplikacji
1. Aplikacja mobilna BS W MIELCU została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Mielcu przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www pod adresem https://bswmielcu.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji