Przejdź do głównej treści

Płać kiedy chcesz

BLIK

logo z kreska 359

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS W MIELCU.

Z usługi mogą korzystać Klienci indywidualni powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczy w Mielcu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS W MIELCU (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

Maksymalny limit dzienny dla transakcji:

  1. PRZELEWY NA TELEFON: 2000 pln
  2. GOTÓWKOWYCH: 10 000 PLN
  3. BEZGOTÓWKOWYCH:
  • płatności w sklepie 10 000 PLN
  • zakupy on-line 10 000 PLN

UWAGA! Tuż po aktywowaniu BLIK na aplkiacji mobilnej domyślne limity wynoszą 500 PLN, ale w każdej chwili możesz je zmienić  logując się do Bankowości Internetowej ib.bswmielcu.pl.

Jak aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej?

blik aktywacja

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 blik baner gorny

Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  1. aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
  2. stosuj oprogramowanie antywirusowe
  3. stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  4. aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Mielcu, logując się na nią ze strony www.ib.bswmielcu.pl (USTAWIENIA / KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA)

Dlaczego warto?

  • Pomoc prawna: W razie potrzeby zapewnimy Ci bezpłatną pomoc prawną.
  • Usługi assistance: W razie awarii lub innego zdarzenia losowego możesz skorzystać z usług assistance, takich jak pomoc w naprawie awarii, transport zastępczy, czy zakwaterowanie w hotelu.
  • Możliwość płatności w ratach: Ubezpieczenie możesz opłacać w wygodnych ratach.

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz, a oddzwonimy.

Pole wymagane
Podaj swój adres e-mail
Pole wymagane

Przydatne informacje